Tuesday, October 12, 2010

New Koigu colours, Yeah!!!


Rechtstreeks van de beurs in Londen meegenomen: 22 nieuwe tinten Koigu KPPPM! Heerlijk om uit te zoeken bij Koigu's Taiu Landra en Rhichard Devrieze zelf! Nu in de winkel ongeveer 35 kleuren op voorraad! En een primeur in Nederland: 2 kleuren super exclusieve Koigu Mori ! (Zijde en wol)

Straight from the Londen show: 22 new colourways of Koigu KPPPM! Wonderful to shop with Koigu's Taiu Landra en Rhichard Devrieze themselves! Now about 35 colourways available in the store! And new in the Netherlands: 2 colours of super exclusive Koigu Mori (Silk and wool)




Koigu Mori!
Posted by Picasa

6 comments:

Nat Miller said...

Looks fantastic! Can't wait to see them all when I next visit

aafke7 said...

Wat leuk om al je impressies te zien! Bedankt! Het smaakt naar meer!

Marion B. said...

Gisteren zijn mijn zusje en ik en de winkel geweest en we hebben ons kostelijk vermaakt. We vielen van de ene verbazing in de andere. Wat een prachtige spulletjes allemaal. Met twee tassen met 'snoepgoed' gingen we weer naar huis. Het boordje voor de eerste sok is al gebreid en we komen zeker weer terug.
Groetjes, Marion en Karin.

Rita said...

Ik wou dat ik niet zo veraf woonde....alhoewel.... mss zou ik me schromelijk overdoen aan inkopen ;-))

hannah said...

Ooooooh, wat mooi allemaal, juist goed dat ik niet dicht bij jullie winkel woon want dat zou dus écht slecht voor mijn portemonnee zijn.....

Gebreidesjaals: Knitted Scarfs or Scarves said...

Misschien een tip: ook een winkel in het zuiden van het land te openen? Hoorn is voor mij ook te ver.
veel succes!
www.gebreidesjaals.blogspot.com