Tuesday, August 31, 2010

Zomaar ineens spinnen! And then I was spinning!

Buurvrouw Jos had laatst een heleboel mooie garens gekocht en ik ging even bij haar langs om te kijken wat ze ervan gemaakt had. Ook had ik haar doorgestuurd naar Corrie van de Kaardebol in Blokker, want ze wilde zelf ook weer gaan spinnen. Ik was dus gezellig aan het kijken hoe ze dat deed, en voor ik het wist zat ik zelf te spinnen! Wat heerlijk!

My neighbour Jos bought a lot of nice yarns a couple of weeks ago and I went by her house to have a look at what she had been making. I also recommended a spinning wool store to her because she wanted to take up spinning again too. So we had a great time watching her but before I knew I I was spinning myself, how wonderful!



Posted by Picasa

4 comments:

Nat Miller said...

Nice! A friend of mine does drop spindle spinning and I was so fascinated by it. To spin your own fleece in to yarn and then make something from that, amazing!

Annie said...

Wat leuk Wilbert: aan het spinnen! Volgende week woensdagmiddag komt de spingroep bij mij thuis bij elkaar: leuk voor jou (en je buurvrouw!)

Elly said...

Lekker he , spinnen is zoooooo zalig , ik vind het net mediteren ;-)
het ontspant echt , ben benieuwd wat voor mooie draden ja gaat maken

Unknown said...

Over niet al te lange termijn, hoop ik zelf ook weer achter mijn spinnewiel plaats te nemen. Eerst er even mee langs de fabriek in Lochem en dan kan ik er denk ik weer jaren tegen.

Anna Martijne