Sunday, August 05, 2012

Generale repetitie! Dress rehearsal!



Neeeee het gaat nog niet gebeuren maar ik moest wel even testen of ik alle maten wel goed had (en ik was natuurlijk razend nieuwsgierig hoe het op de boom uit zou komen...) Met de lieve hulp van Eefke hebben we samen mijn haakwerk op de boom (aan)gepast. Ik heb nog veel meer haakwerk klaarliggen voor deze boom (zoals de vorige blogpost laat zien) maar dit geeft me even een idee op ik echt op de goede weg ben! Natuurlijk moest ik ook even de boom knuffelen lol.

Nononono it is not happening yet but I needed a test run on the tree to see if all was going ok! And with the sweet help of Eefke we put it around the tree and made some minor adjustments. Of course I have much more crochet work already done for this tree ( as you can see in my previous blogpost) but this has given me an idea if I am on the right path! And of course I had to hug the tree! lol

2 comments:

Elly said...

het staat leuk , toch schijnt het voor de gezondheid van bomen niet zo Ok te zijn ze aan te kleden , misschien in de vreiskou wel , maar zo bij gewonde temperaturen niet ..........
best jammer want het ziet er wel gezellig uit ;-)

Unknown said...

Heel mooi :)) nog fftjes zo te zien, maar dan heb je wel wat ..