Monday, March 26, 2012

Ontmoeting met mijn brei-helden Kaffe Fassett en Brandon Mably in Keulen! Meeting my knitting heroes Kaffe Fassett and Brandon Mably in Cologne!

Al jaren ben ik een hele grote fan van het werk van Kaffe Fassett en Brandon Mably. Vooral van hun breiwerk (ontwerpers voor o.a. Rowan en Vogue Knitting) maar ze doen ook waanzinnige ontwerpen in patchwork, borduurwerk en mozaiek. Dus was het een eer om ze te ontmoeten op de vakbeurs in Keulen waar ik afgelopen weekend was. Ook kon ik onverwacht en dankzij mede-draadverslaafde Angelique een lezing van deze zeer getalenteerde en wereldberoemde heren bijwonen! Dat was gewoon fantastisch en ik ben er erg dankbaar voor dat ik erbij kon zijn! Hun design doet gewoon wat (x10) met me. In mijn volgende blogpost zal ik een aantal foto's van hun werk laten zien.

For many years I have been a big fan of the work of Kaffe Fassett and Brandon Mably. Especially of their knitting design (for Rowan and Vogue Knitting for example) but they also do amazing design in patchwork, tapestry and mozaik. So it was a big honour to meet them on the tradeshow in Cologne where I was this weekend. Also I could unexpectedly attend a presentation of these two world famous men, thanks to fellow "Yarnologist" Angelique! I was so grateful for this. I was fantastic and I was just moved by it all. In my next post I will show some pictures of their work.
Met Kaffe en Brandon op de vakbeurs in Keulen waar ze hun nieuwste boek "The Color guys" presenteerden.  With Kaffe and Brandon on the tradeshow in Cologne where they presented their new book called "The Colorguys"
Luisteren naar de meester hoe hij zich laat inspireren. Listening to the master how he gets his inspiration.
Brandon Mably, multifunctioneel kleurenkunstenaar ! Respect! Multi functional Color artist!
Met Kaffe en Angelique op de foto na de lezing. Picture moment with Kaffe and Angelique after the presentation.

No comments: